28 Haziran 2014 Cumartesi

Her İstediğimde Taze Limonatam Olsun!

Yaz gelince her susadığımda aklıma limonata düşüyor:) İlle de Taze yapılmış limonatam oldun istiyorum. O hazır içeceklerden tozlardan hiç hoşlanmıyorum..

Hal böyle olunca kendime pratik bir limonata hazırladım ki hiiç üşenmeden her istediğimde taze limonatam olsun :)

ADI: Buz Küpü Müsün Limon Küpü Mü?

HAZIRLANIŞI: 6dk

5-6 Adet Limon
1 sb Şeker

YAPILIŞI:

Limon kabuğu aromasını çok verir. O yüzden limonatada kabuk rendesi kullanabilirsiniz ama asla beyaz bölgelere kadar rendelemeyin. Acı tat o beyaz bölgenin birleşim yerinden geliyor. Ben iki limon kabuğunu rendeleyip diğerlerine dokunmadım ama siz daha yoğun bir tat isterseniz hepsini de rendeleyebilirsiniz.

Mutfak robotuna kabuğu soyulmuş limonları ve şekeri koyun. En yüksek derecede 3 dk parçalanmaya ve karışmaya bırakın.

Elde ettiğiniz yoğun karışımı buz kalıplarına doldurup donduruya atın.

Böylece her canınız istediğinde 1 bardak su alır, içerisine 1-2tane limon kalıbı atar ve karıştırırsınız.

Limonatanız hazır..

Afiyet Olsun..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder